loading...
جزوه98 | سایت دانلود جزوه و مقاله
مدیریت بازدید : 62 1393/08/19 نظرات (0)

در این پروژه تمامی فضاها و ریز فضاهای مربوط به یک موزه، به طور کاملا دقیق و با سیرکولاسیون داخلی و روابط فضایی بسیار خلاقانه طراحی شده اند که نشان از تجربه و خلاقیت آرشیتکت این پروژه است.

مدیریت بازدید : 60 1393/08/10 نظرات (0)

به نام خدای دل پاک بچه ها.

زمانی که با بچه ها نقاشی کار می کنیم معمولا موضوع کم می آوریم.موضوعاتی که دوست داشته باشند و به آن رغبت نشان دهند و در عین حال ساده و قابل کشیدن باشند.

مدیریت بازدید : 72 1393/08/09 نظرات (0)

این آموزش برای کاربرانی که تمایل دارند بصورت کاربردی و آسان و بدون نیاز به دانش پیچیده کامپیوتر با پاورپوینت محتوای آموزشی بسازند (معلمان)و یا دانشجویان محترمی که قصد ارائه مطالب به صورت کنفرانس دارند 

مدیریت بازدید : 63 1393/08/09 نظرات (1)

سامانه پيام كوتاه الماس با به روز رساني مداوم در حال ارتقاء بوده كه روز به روز بر امكانات آن افزوده مي گردد لذا امكانات ذكر شده زير از خصوصيات كنوني سامانه بوده كه با حمايت شما كاربران گرامي و ارائه نيازهاي خود، روز به روز امكانات جديدي به سامانه افزوده مي گردد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا ،سلام بیننده عزیز امیدواریم فایل های ارائه شده توسط این سایت نیاز علمی پژوهشی شما را جوابگو باشد. لطفا چنانچه جزوه خاصی مدنظر دارید از طریق تماس باما به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا در اسرع وقت برای دانلود آماده شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه