loading...
جزوه98 | سایت دانلود جزوه و مقاله
مدیریت بازدید : 69 1394/12/06 نظرات (0)

 

قیمت: 3000 تومان

آموزش 100 ترفند ويندوز XP براي تمام افراد ، بسيار مفيد و لازم وحتی ضروری برای علاقمندان و نيازمندان به آن برای بالا بردن کارايی و عملکرد و امنيت بهتر ويندوز

اين ترفندها اکثراً از قسمت رجيستری ويندوز اجرا می شوند و کارايی ساير قسمتهای ديگر سيستم را تحت الشعاع قرار نمی دهند

خرید        سوال از فروشنده

مدیریت بازدید : 96 1394/11/23 نظرات (0)

 

قیمت: 2500 تومان


كتاب آموزش زبان انگلیسی که شامل دوره‌های گسترده‌ای از سطح مقدماتی تا پیشرفته با موضوعات لغت، گرامر و مکالمات بوده و بدونه ترجمه و از سطح ابتدايي تا سطح پيشرفته مي باشد.

 با عناوين كتاب به صورت:
گرامر
TIME AND NUMBERS
Grammar Exercises
indices
appendix
Exercise Answers
SENTENCE STRUCTURE
فايل pdf ميباشد

خرید        سوال از فروشنده

مدیریت بازدید : 88 1394/11/21 نظرات (0)

 

قیمت: 4500 تومان

 

کسب درآمد از طریق تلگرام
جدید ترین روش کسب درآمد در ایران
به راحتی و در عرض چند دقیقه میتوانید کسب درآمد داشته باشید

با افزایش نفوذ شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های فوری، عده‌ای به فکر افتاده‌اند که به کسب درآمد از این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس‌های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس‌های حضوری شهریه دریافت کنند!


با گسترش استفاده از فضاهای مجازی و افزایش مخاطبان آن، کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی امروزه ما شده‌اند و با ورود شبکه‌های پیام‌رسان فوری به کشور، شکل جدیدی از این کسب‌وکارهای مجازی، ظهور و بروز پیدا کرده است. اغلب این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات بوده یا کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری هستند. در این بین عده ای هم هستند که به طور مستقیم از این فضا کسب درآمد می‌کنند.
فرمت فایل بصورت word بوده و 4 صفحه میباشد

خرید        سوال از فروشنده

مدیریت بازدید : 85 1394/11/21 نظرات (0)

 

قیمت: 10000 تومان

این پکیج برخلاف سایر پکیج های کسب درامد اینترنتی که در همگی آنها روش های یکسان و تکراری گفته شده و جز ار دست دادن زمان و هزینه شما چیز دیگری نخواهد داشت اینطور نمی باشد در این پکیج من تمامی روشهای کسب درامد اینترنتی که حدود 150 روش است را کامل توضیح و تشریح کرده ام بعضی از این روشها بستگی به مهارت تخصص و علاقه شما دارد مانند ترجمه تایپ ویراستاری و خیلی چیزای دیگر که پس از خرید می توانید همگی را بصورت یکجا ببینید.پس هیچ گونه از خرید ان پشیمان و ضرر نخواهید کرد

خرید        سوال از فروشنده

مدیریت بازدید : 65 1394/11/13 نظرات (0)

 

قیمت: 20000 تومان

نرم افزار newswordone اولین نسخه از سری نرم  افزار های آندروید است که به آموزش لغات اخبار انگلیسی به همراه فیلم می پردازد. در ادامه یکی از فیلم های آموزشی این نرم افزار قرار داده شده است.







نرم افزار newswordone اولین نسخه از سری نرم  افزار های آندروید است که به آموزش لغات اخبار انگلیسی به همراه فیلم می پردازد.
در این مجموعه شما 65 لغت به صورت مستقیم و نزدیک به 350 لغت را به صورت غیر مستقیم آموزش داده می شود. همچنین این مجموعه برای تقویت مهارت شنیداری (listening) بسیار مناسب می باشد.
علاوه بر معنی خود لغت، سایر معنی هر لغت نیز در نرم افزار قرار داده شده است.
حجم هر فیلم نزدیک به دو مگابایت است و کل فیلم ها 200 مگابایت می باشد و بعد از خرید نرم افزار باید فیلم ها نیز دانلود شود.(پس از نصب نرم افزار، با استفاده از راهنمای داخل نرم افزار فیلم ها را دانلود کنید.)

خرید        سوال از فروشنده

مدیریت بازدید : 67 1393/12/19 نظرات (0)

چند تا از دوستان خواسته بودند که یک کتاب خودآموز برای یادگیری گرامر معرفی کنم. در پاسخ به این دوستان و هر کسی که می خواهد مشکلات گرامری خود را به آسانی و در زمان کم و با یک روش اصولی حل کند، کتابی را پیشنهاد می کنم که احتمالا نام آن برای خیلی از شما آشناست و یا حداقل یکبار به گوشتان خورده است.

مدیریت بازدید : 72 1393/08/09 نظرات (0)

این آموزش برای کاربرانی که تمایل دارند بصورت کاربردی و آسان و بدون نیاز به دانش پیچیده کامپیوتر با پاورپوینت محتوای آموزشی بسازند (معلمان)و یا دانشجویان محترمی که قصد ارائه مطالب به صورت کنفرانس دارند 

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا ،سلام بیننده عزیز امیدواریم فایل های ارائه شده توسط این سایت نیاز علمی پژوهشی شما را جوابگو باشد. لطفا چنانچه جزوه خاصی مدنظر دارید از طریق تماس باما به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا در اسرع وقت برای دانلود آماده شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه